tirsdag den 21. februar 2012

Totillas m. bønnefyld, avocado og tomatsalat

Her er en vegetarret, som er smager super godt og er meget krydret, men den tager sin tid! Jeg startede med at lægge 3 dl hvide bønner i blød i 12 timer og derefter kogte dem i 45 min.

 Skær 2 snackpebre, 2 løg og 4 hvidløg i små tern og svits dem i 5 min. i en gryde
 Tilsæt 2 psk. tørret chili, 2 spsk. oregano, 1 spsk. spidskommen
 Kom 1 ds. hakkede tomater i og 2 spsk. tomatpure i og svits i 10 min.
Tilsæt dernæst de kogte bønner og svits i 10 min.
 Kom fyldet i 8 totillas og drys med 100g revet ost. Retten stilles i ovnen i 10 min. ved 200 grader
 Som tilbehør lavede jeg en avocadomos m. 2 avocadoer, lidt salt, spidskommen, citron og 2 dl cremefraiche.
Tomatsalaten er lavet af en bakke cherrytomater og 1 løg, som jeg svitsede på en pande og dryssede medfrisk persille. Velbekommen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar